Mona T

The less people you chill with. The less bullshit you deal with!

prioritera dig själv!

Kategori: Allmänt

Mitt liv just nu är jag super nöjd med, jobbet flyter på även fast det ibland är lite mycket..
Vänner och familj är dem som varit där mörka och ljusa tider, resten är glömt. 
Jag har kommit till den punkten då anstränger du inte dig, hejdå jag tänker inte sitta och försöka hålla kvar något när du vill det i perioder.. så allt fram o tbx bara kasta iväg den stressen och onödiga huvudvärken..
Har varit ledig nu två dagar idag är min tredje =) har inget planerat än så det blir att bara dega vid datan eller tv´n 
Imorgon fredag välkommen tillbaks till verkligeheten haha
alla hjärtans dag kommer snart och jag jobbar med min favvo (N) så vi har en jobb date =) haha 
Mer än så vet jag inte, sitter på sängen just nu med datan och lyssnar på musik och skriver, och mina ider om vad jag ska skriva om börjar ta slut..
Så detta va en kort uppdatering för detta inlägg ! 
XOXO
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: